Інформаційна стратегія Кремля щодо України
18.06.2018 12:42
Російська пропаганда міняє свою стратегію щодо України. Якщо раніше інформаційна війна була спрямована на супровід воєнних дій, то тепер Кремль переформатовує свою політику: у найближчі місяці акцент буде робити на те, щоб показати Україну мафіозною і корупційною державою. Таким чином Росія намагатиметься впливати на майбутні українські вибори.
Окрім того, певні тези російської пропаганди є домінуючими з точки зору емоційного впливу на медіа-поле і на громадську думку. Вона побудована за принципом впливу на російського споживача медіа-продукту, коли береться певна ідеологема – про розіп’ятого хлопчика, про двох рабів чи про те, що Україна це «піратська держава», – і наводиться приклад, який має емоційно зафіксувати цю тезу у свідомості громадян. Український споживач медіа-продукту орієнтований на інший тип сприйняття інформації. Він орієнтується більше на сприйняття раціональних чинників тієї чи іншої інформації. І спроба асиметричного протиставлення одним тезам Росії українських також є неефективною.